FAQ
Bestilling og betaling
I webshoppen vises priser primært med moms. Hvis du er logget ind som kunde fra et land uden for EU (f.eks. Norge, Grønland, Færøerne) vises priserne uden moms.
Hvis du er logget ind på din medlemsbruger, kan du i højre øverste hjørne af hjemmesiden finde ikonet "Min konto". I venstre side af skærmen under "Min ordre", kan du finde en oversigt over dine tidligere ordrer. Desuden får du her også mulighed for at tilføje flere adresser.
Nej, det kan du desværre ikke. Du kan hverken tilføje et nyt eller fjerne et eksisterende produkt til din ordre efter placering af bestillingen, da vi ikke har mulighed for at trække flere penge på dit kort, end du har givet os lov til. Ønsker du at tilføje en vare, bliver du derfor nødt til at bestille den i en ny ordre.
Hvis du kontakter os hurtigt efter bestillingen (inden for en time), kan vi som regel godt nå at annullere din ordre. I dette tilfælde er det bedst at ringe til os på telefon: 71 99 80 99, idet der kan være længere svartid over mail.
Det er ikke muligt at afhente din ordre hos Doctor Bags. Det er heller ikke muligt at besøge og se produkterne på vores adresse, da vi er en webshop og sælger online. På denne måde sparer vi administrationsomkostninger og tilbyder konkurrencedygtige priser til vores kunder.
Det er ikke muligt at besøge dig og fremvise produkterne på jeres adresse. Vi kan dog sende vores produkter med gratis returlabel, hvis du/I er offentlig kunde, f.eks et sygehus eller en kommune.
I har pligt til at returnere varerne i original stand inden for 7 dage.
Hvis du ønsker at modtage produkterne på din adresse, så send os en e-mail med produkters SKU-numre samt dit navn, betegnelse, afdelingsnavn og telefonnummer.
Offentlige organisationer kan godt betale for varer med EAN-faktura. Læs mere længere nede på denne side.
I vores butik kan du betale med VISA, Master, Dankort, Mobile Pay, VISA electron eller udenlandske Mastercards.
Repræsenterer du en offentlig institution, kan du også betale med jeres EAN nummer på webshoppen. Du skal blot vælge 'EAN-faktura' ved kassen.
Repræsenterer du en virksomhed, kan du også betale med normal elektronisk faktura på webshoppen. Vælg 'faktura/bankoverførsel' ved kassen.
* Husk, at en normal elektronisk faktura krævede forudbetaling og behandlingstiden er længere, da vi afsender ordren efter betaling er modtaget på vores konto.
Levering
Vi benytter Post Danmark og DHL til levering, og du vil derfor normalt modtage dine varer 1-3 hverdageefter din ordre er afgivet. Langt de fleste ordrer forlader vores lager samme dag, eller dagen efter de er afgivet.
På større ordrer og bestillingsvare er der ca. 4-7 hverdages levering, da de ofte leveres direkte fra fabrikken.
I sjældne tilfælde kan et produkt være udsolgt hos vores leverandør, hvilket derfor forsinker din leverance. Vi bestræber os altid på at give vores kunder besked, hvis dette er tilfældet.
Vi sender i udgangspunktet altid din ordre samlet, hvilket er derfor et produkt med længere leveringstid vil påvirke din ordres samlede leveringstid.
Den samlede pris på din bestilling inkl. fragt vil fremgå før bestillingen afsluttes. Fragten beregnes ud fra varens vægt, volumen og leveringsadressen.
Vi leverer til Sverige, Norge, Grønland og Færøerne.
Vi kan også levere til andre europæiske lande efter aftale. Kontakt os, hvis du ønsker levering til andre EU-lande end nævnt ovenfor.
Den samlede pris på din bestilling inkl. fragt vil fremgå før bestillingen afsluttes. Fragten beregnes ud fra varens vægt, volumen og leveringsadressen.
Vi kan tilbyde levering samme dag i hele Danmark ved ordrer over 7.500 kr. (kræver forudbetaling) Fragtomkostninger ligger mellem 500 kr. og 3800 kr. afhængig af hvor i landet bor du.
Ønsker du levering samme dag, så send os en e-mail med dine ordreoplysninger og leveringsadresse. Vi gennemgår lagerstatus, beregner fragtomkostningerne og vender tilbage til dig inden for 1-2 timer.
Rabatkoder
Ja! Vi kan altid finde en god pris, særligt hvis I køber flere at de samme produkter. I sparer dermed også på fragtomkostningerne. Send os en e-mail, så finder vi et godt tilbud til jer.
Retur og Reklamation
Normalt har du minimum 14 dage til at fortryde dit køb. Vi tilbyder nem returnering. Du har mulighed for at købe og printe retursedlen på vores webshop. Du kan læse vores returpolitik her
Som privatforbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal læse mere om Reklamationsret her
Send e-mail til kundeservice ved en reklamation, så vi kan aftale det videre forløb.